ЛЮБИМИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ

 Привет!Днес публикацията ми е вдъхновена от Beautiful Lady Blog и кампанията й в подкрепа на производството на български козметични продукти.След като прочетох статията,разгледах козметиката си и осъзнах,че голяма част е на български марки и за повечето съм писала ревюта.Поради тази причина реших да направя обобщителен пост,в който да класирам любимите си български марки.Ще поставя линкове към ревюта на продуктите,които вече съм представяла.Надявам се информацията представена от мен да Ви е полезна.
 Първата ми любима марка е ЕВТЕРПА.Смятам,че марката е позната на повечето хора и все пак ако вложат в още малко реклама няма да е лошо.В сайта има изчерпателна информация  за всеки продукт  и лесно намирам търсеното(имат си и онлайн магазин).Във фейсбук ми прави впечатление,че при запитвания от потребители са отзивчиви и дават изчерпателна информация на клиентите си.Имам си три любими продукта на марката ето ги и тях:
 № 1 Шампоан против пърхот.За мен шампоана е страхотен!Ползвам четвърта опаковка от него и съм много доволна. Реших да пиша първо за Евтерпа точно заради този продукт.
Любимец №2 е Плажно мляко +SPF 30.Много хубав продукт.Нося си плажното мляко в чантата си и мога да се похваля,че тази година не изгорях. :)
 №3 Шампоанът с екстракт от коприва  Шампоана е с прекрасен аромат и прави косата ми мека.
  Втората ми любима марка е АРОМА.Смятам,че козметиката им е добре позната и нямат нужда от представяне.Ето и любимите ми продукти:
 № 1  Универсален хидратиращ крем Здраве Този крем го използва цялото ми семейство и качеството винаги е на ниво.Прекрасен крем. :)
Любимец №2 е Хидратираща маска за лице Маската е много икономична и най-важното полезна.Използвам си я още.
№3Възстановяващ нощен крем АРОМА Крема е страхотен.
Последната ми любима марка(силно казано)или продукт е Крем за ръце и нокти BILKA collection .Винаги имам от този крем за ръце и си заслужава определено. :)

 Надявам се публикацията ми да Ви е харесала.Мнението за даден продукт е индивидуално и все пак се надявам да съм била полезна. :)

Коментари

Популярни публикации