Evterpa:Шампоан против пърхот

  Привет на всички!Днес искам да разкажа за една нова моя покупка-Evterpa:Шампоан против пърхот.Както съм споменавала и в друга моя публикация,аз винаги се старая да имам поне един шампоан против пърхот,защтото моята коса е предразположена към появата на пърхот.
 От доста време заглеждам шампоана на Evterpa в козметичния магазин,но тази покупка оставаше на заден план.Един ден се разрових в интернет и установих,че има доста добри коментари за него и реших най-накрая да купя шампоана.
 Дадох за шампоана 2.90 лева за 250ml.,което за мен си е повече от прекрасна цена.Опаковката е стандартна и на мен ми допада.Направи ми впечатление,че капачката е много стабилна-лесно се отваря шампоана(без да си наранявам ноктите) и се затваря много добре.За мен това е важно защото понякога в бързината не затварям продуктите добре. :)
 Самия шампоан на мен ми допадна тотално още от първото измиване.На първо място шампоана има много приятен свеж аромат,който остава по косата за дълго.Второ-консистенцията на шампоана е хубава(цвета на шампоана е син),прави отлична пяна и измива прекрасно косата.И накрая,но не по-значение-премахва пърхота отлично.В последните седмици забелязах малки частички пърхот,който след третиране с шампоана намаляха.На третото измиване вече няма и следа от пърхота,което ме прави много доволна. :)
 Аз лично съм много доволна от шампоана против пърхот на  Evterpa.Косата ми е мека и с много приятен аромат.Препоръчвам този шампоан защото аз найстина забелязах разлика след използването му и определено влиза в моята графа с любими продукти. :)

Коментари

Популярни публикации