РЕВЮ:Възстановяващ нощен крем АРОМА

 Привет на всички.Днешната ми публикация е за нощния ми крем на АRОМА,който вече почти съм изхабила.Имам много дoбри впечатления от този продукт и по тази причина реших да направя ревю и да ви запозная по-обстойно с него.
 Първо искам да споделя,че аз не обичам прекалено тежки кремове.Предпочитам леки кремове,без тежка миризма и все още не ползвам продукти за плюс еди-колко-си години.
 В интернет резгледах различни продукти и попаднах на нощния  крем Aroma Face.Вече съм писала за няколко продукта AROMA и реших да се доверя на позната марка.
 Възстановяващият нощен крем AROMA има богат набор от съставки:бадемово масло,витамините А, Е и Д,β-глюкан,хидровитон 24,семиди,екстракт от водорасли и маслото от ший.Като цяло ми стана много итнересно как комбинацията от тези продукти ще ми повлиае на лицето.Взех си възстановяващия нощен крем AROMA от козметичния магазин на цена от 5 лева.Крема е 50 ml. и е в стабилна стъклена опаковка.

 Още след първото нанасяне останах впечатлена от този крем.Миризмата му е много интересна и все пак приятна.Текстурата е плътна и въпреки това се нанася лесно.Попива сравнително бързо и не оставя мазен филм по кожата ми.Харесвам крема най-много защото сутрин кожата ми е мека и подхранена.Смятам,че възстановяващ е точната дума за този крем.Много ми допада и това,че не съдържа парабени.
 За мен Възстановяващият нощен крем АРОМА е отлична покупка и напълно отговаря на изискванията ми за нощен крем.
 .

Коментари

  1. Ползвах крема преди няколко години, когато търсех някакъв който да не е с анти-ейдж съставки основно. Наистина не беше никак лош. Като цяло българските марки започнаха да предлагат много прилични продукти за лице.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Крема е и доста икономичен.Наистина на пазара се появиха прекрасни български продукти и то на много добри цени. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации