Ревю:Perfect ТОП Лак

 Привет на всички дами.Днес ще споделя с Вас мнението си за ТОП Лака на Perfect.Както сте забелязали аз сама се грижа за ноктите си и след лакочистителя най-често купувам топ лак.
 След като останах супер доволна от Golden Rose GEL LOOK TOP COAT ,имах намерение отново да си взема същия,но нямаше и продавачката ме убеди,че и топ лака на Perfect ще ми свърши идеална работа.

  ТОП Лака Perfect закупих за 3 лева.Опаковката е много хубава,но винаги изваждам шишето преди да се лакирам защото след това си размазвам лака.Първоначално имах задръжки относно четката.Доста бях свикнала с голямата четка на предишния ми топ лак.След няколко ползвания мога да кажа,че четчицата e хубава и се работи лесно с нея.
 ТОП Лака Perfect е с много лека консистенция и съхне доста бързо.След нанасяне маникюра ми издържа около 5 дни,като през цялото време блясъка не се губи.
 Като заключение ще кажа,че съм много доволна от покупката си и май ще ползвам този топ лак дълго защото е и доста икономичен. :)

Коментари

Популярни публикации