Ревю:Плажно мляко +SPF 30 Evterpa

 Привет.Герой в днешната ми публикация е отново продукт на Evterpa.След като останах излючително доволна от шампоаните на Evterpa,реших да се доверя на тази марка за защита на кожата ми от слънцето.След обстоен преглед на предлаганите от марката слънцезащитни продукти се спрях на Плажно мляко + SPF 30.

 Плажно мляко + SPF 30 е продукт 3в1.Предлага висока защита,съвършен тен,предпазва и овлажнява.Опаковката е много удобна,синя тубичка от 100 ml,идеална за козметичния ми несесер.Цената е около 2 лева.Аз купих плажното мляко от аптеката.
 Използвам плажното мялко на Evterpa вече втора седмица и съм много доволна.Кожата ми е много бяла и винаги изгарям(поради тази причина предпочитам продукти с по-висок фактор).При първата слънчева баня използвах по-голямо количество от продукта.Консистенцията е много приятна,нанася се лесно и попива бързо.Също така не оставя бели следи.Аромата е много приятен.След плаж забелязах,че не съм червена и чесно казано страшно се зарадвах :)


 След по-обстойно ползване забелязах и останалите плюсове на плажното мялко на Evterpa.Кожата ми е мека и с равномерен тен.
  Плажното мляко на Evterpa определям за страхотна покупка.Качеството е страхотно,а цената е просто отлична. :)

Коментари

Популярни публикации