РЕВЮ:Хидратираща маска за лице AROMA

Здравейте!Днес искам да се похваля с новата си маска за лице на AROMA .От дълго време поглеждам към маските за лице на AROMA и все се каня да си взема една...и ето че и аз вече си имам една.
 AROMA предлагат три вида маски за лице: глинена,анти-стрес и хидратираща.Аз се спрях на хидратиращата защото през пролетта и лятото усещам лицето си по-сухо и в момента  кожата ми се нуждае от хидратация.

 Вече ползвах маската няколко пъти и съм доволна.Нанасям малко количество от маската 10 минути преди да вляза в банята.Самата маска е кремообразна с приятен свеж аромат и попива напълно за 10-те минути.Остатъците от маската отмивам безпроблемно с хладка вода.След използването на маската кожата ми е мека и приятна на допир и мисля че найстина добре хидратира.Много се притеснявах да не остава мазен филър по кожата ми,защото това хич не ми е приятно,но това не се случи и съм много доволна.

 Единствения съвет,който мога да дам е да не се прекалява с количеството нанасяно по кожата,защото надали ще попие цялото и само ще изхабите повече от продукта.
 Аз давам положителна оценка за маската за лице на AROMA и бих пробвала глинената. :) Ето и линк към онлайн магазина на фирмата ако иска да разгледа http://www.aroma.bg/catalog/moeto-litse/maski-za-litse/

Коментари

Популярни публикации