Evterpa:Шампоан против пърхот за мазна коса

  Привет дами.Евтерпа предлага две разновидности на шампоана си против пърхот:първият вид е за чувствителна кожа,а вторият е за мазна коса.Поради разлики реших да напиша пост и за вторият вид-за мазна коса.
 Шампоанът против пърхот на Евтерпа за мен се оказа супер успешна покупка,която използвам постоянно.Поради липса на шампоана за чувствителна кожа(ето и ревюто ми http://blogbyvesi.blogspot.com/2015/05/evterpa.html ) си закупих този за мазна коса,като си мислех,че двата шампоана ще са почти еднакви. Но се оказа,че си имат разлики...
 Шампоан против пърхот за мазна коса  съдържа натурални екстракти от невен и коприва.Самия шампоан е с почти прозрачен цят.Мирише много хубаво на коприва.Аромата е малко силен,но след изсушаване се долавя съвсем леко.Бих добавила само,че аромата ще се хареса и на мъжете.
 Шампоана прави много хубава пяна,даже бих казала че се пени повече от този за чувствителен скалп.Измива косата идеално само е едно нанасяне.След баня косата ми е  лъскава и се омазнява чак до третия ден.Определено успокоява кожата на главата ми и няма и следа от пърхот.Препоръчвам шампоана за хора,които освен пърхот имат сърбеж и раздразнение.
 Двата шампоана се различават по мирис и цвят,но и двата са качествени и вършат страхотна работа.Много е хубаво,че има два вида,които аз ще използвам с голямо удоволствие.


Коментари

Популярни публикации