Evterpa:Шампоан с екстракт от коприва

 Привет на всички!Днешната ми публикация е за един шампоан,който се оказа супер успешна и бюджетна покупка.След прекрасните ми впечатления от шампоана на Evterpa против пърхот(ето и ревюто http://blogbyvesi.blogspot.com/2015/05/evterpa.html) исках да пробвам и друг продукт на същата марка.Разгледах сайта на Evterpa и се спрях се на шампоан с екстракт от коприва.

 До сега не бях ползвала шампоан с екстракт от коприва и ми беше много интересно как ще ми повлияе на косата.Купих шампоана от близкия козметичен магазин за 1.60 лева.Цвета на опаковката е зелен с много хубави брокатени отблясъци,което я прави много сладка.Също така шишето е леко прозрачно,което ми позволява да знам колко ми остава от продукта.Предпочитам продуктите,който използвам да бъдат с добри съсъавки и много се зарадвах на надписа НАТУРАЛЕН ПРОДУКТ. :)

 Шампоана Evterpa има много приятен свеж аромат.Консистенцията е идеална(цвета  е зелен) и прави много хубава пяна.Нежно измива скалпа и косата ми,като оставя усещане за чистота и свежест.След изсушаване косата ми има обем,блясък и свежия аромат се запазва.
 Определям шампоана Evterpa с коприва като много добра покупка.За мен е идеален за ежедневна употреба,като прави косата ми жизнена и бляскава.Мисля,че ще допадне и на дами с изтощена коса,защото подхранва косата.Вече съм изхабила половината шампоан и определено ще си взема още един.
 Шампоана Evterpa с коприва за мен е много успешна покупка.Излючително качествен продукт на страхотна цена.С една дума-заслужава си. :)





Коментари

Популярни публикации