РЕВЮ:Крем Здраве

 Привет!Днес искам да споделя впечатленията ми от един доста познат продукт на повечето хора.От години вкъщи имаме крем Здраве против кожни раздразнения,но незнайно защо до сега не си бях купувала универсалния хидратиращ крем Здраве.
 Крем Здраве е продукт на българската компания AROMA,от която аз съм изключително доволна.AROMA имат голям набор от висококачествени проукти на много достъпни цени.Ще направя ревюта за продукти,който ползвам,защото не съм се ограничила само до кремчетата на тази марка.
 И сега нека да кажа и моето мнение.Крем Здраве съдържа оризови протеини,витамин Е и кокосово масло.И най-важното е БЕЗ ПАРАБЕНИ.Понеже кремчето е униврсално го използвам всеки ден и се мажа доста с него.Много добре хидратира кожата ми и попива много бързо.Имах малки съмнения за миризмата дали ще ми допадне преди да го купя,но мога да кажа за аромата,че е прекрасен.Много лек и нежен,без да се натрапва. Опаковката е от 145ml,което за мен е малко защото го нанасям на цялото тяло и ще свърши по -бързо от други лосоиони.Цената е около 4 лева.Ето и адрес към сайта(електронния магазин) на AROMA http://www.aroma.bg/catalog/universalen-hidratirasht-krem-zdrave-29/
 В заключение мога да кажа,че ще си купя отново този крем.Мже би най-важната причина е успокояващия ефект,който има.

Коментари

Популярни публикации