РЕВЮ:Nivea Мляко за тяло PURE & NATURAL

 Привет на всички.Герой в днешната ми публикация е Мляко за тяло PURE & NATURAL с арганово масло и масло от жожоба.За марката Nivea смятам,че е позната на всички и няма нужда от разяснения.Но мякото за тяло определено доста ме изненада и искам да споделя с Вас впечатленията си.
 След обстойно разглеждане на http://www.parfimo.bg/ този път се спрях на добре позната марка,доказала се с времето.Използвала съм различни продукти на Nivea,но до сега не съм използвала точно този продукт.
 Мляко за тяло Nivea PURE & NATURAL е предназначено за суха и много суха кожа.Съдържа арганово масло с натурален произход и органично масло от жожоба, без парабени, силикони или изкуствени оцветители.
 За първи път използвах млякото за тяло PURE & NATURAL след кола маска.В този момент кожата ми беше доста суха и чувствителна.Млякото успокои кожата ми и я направи мека и гладка.Нанася се лесно и попива бързо.Мога да кажа,че е малко по-течно от лосионите за тяло на Nivea
 Второто нещо,което много ми допадна е трайността на продукта.След цяла вечер навън усащам кожата си мека и подхранена.Аромата е мноооого нежен и не е типичният за Nivea.Много приятен аромат,който също се усеща дълго след нанасяне.
 В заключение мога да кажа само,че бих си купила отново този прдукт.Мляко за тяло PURE & NATURAL се предлага в http://www.parfimo.bg/ в два варянта от 250мл.:струва 9.60 и 400мл.за13.50.Ако искате разгледайте лосионите за тяло на parfimo.bg  има доста голямо разнообразие.

Коментари

Популярни публикации