РЕВЮ:BILKA collection крем за ръце и нокти

 Привет на всички.Ревюто ми днес ще бъде за любимото ми в последно време кремче за ръце на Bilka.Всъщност това ми е трета опаковка и се сетих,че е хубаво да направя едно ревю за крема,щом го ползвам толкова дълго.
 Крема за ръце и нокти Bilka  го купих съвсем случайно от козметичния магазин.Привлече ме сладко розовата опаковка и надписа "...С ЕКСТРАКТ ОТ ЧЕРВЕНО ВИНО".Стана ми интересно дали този крем за ръце ще бъде по-спецялен от отаналите.Е оказа се още след първото използване,че е по-спецялен(поне за мен).
 На първо място аромата е невероятен!Не миреише точно на червено вино и все пак има много сладък и нежнен аромат(на мен ми мирише на нещо сладко).
 Второ констенцията на крема е много хубава.Попива бързо и не оставя мазен филм върху ръцете ми.

 И най-важното за мен е трайността,която за определям като отлична.Дори и след като си измия ръцете пак усещам кожата си мека.Аз втривам и малко крем в кожичките на ноктите си и забелязвам,че и тях омекотява.
 Крема за ръце и нокти Bilka за мен е много добра и смислена покупка.Копувам крема за около 1 лев и като цяло се намира много лесно в търговската мрежа.Аз лично бих препоръчала Крем за ръце и нокти Bilka. :)

Коментари

Популярни публикации