Golden Rose WOW 07

 Привет от мен.В предишна моя публикация показах моя избор на цвят от серията WOW на Golden Rose.Тогава още споделих,че надали ще остана само с един цвят от тези готини лакчета.Първото ми WOW-че е с  винено червен цвят с блестящи чатички(ето и ревюто http://blogbyvesi.blogspot.com/2015/05/golden-rose-wow.html ) Много си го харесвам,но още тогава реших,че искам и пастелен цвят.При следващото ми посещение в козметичния магазин си избрах най-сладкия пастелен цвят за мен. :)
 Цвета на Golden Rose WOW 07 определям като прекрасна комбинация между сиво и лилаво.Като видях лака го кръстих пепел от рози.За мен цвета не е просто бледо лилав,а има и сив подтон.Със сигурност мога да кажа,че цвета е автентичен.Освен това е много нежен.

 Golden Rose WOW 07 е изключително подходящ за пролетните и летните дни.С прекрасния си пастелен цвят ми създава настроение.Освен това е прекрасно допълнение към всеки пролетен или летен тоалет.Лака ми издържа 4 дни без напукване и белене.
Купих Golden Rose WOW 07 отново за 1 лев.Лака е с прекрасна консистенция,нанася се лесно и изсъхва бързо.
 Аз определям Golden Rose WOW като идеален избор за лак поради богата гама от цветове,качеството и цената.Точно поради големия набор от цветове бих се поровила пак за да  си избера цвят,който не се среща толкова често.

Коментари

Популярни публикации