Ревю:SVR продукти

 Привет на всички.Днес пубикацията ми ще бъде свързана с марка козметични продукти,които не бях ползвала,но имах голям интерес да пробвам. Става дума за продуктите на SVR.  Lboratoires SVR e независима френска компания,която разработва и произвежда иновативна дермокозметика от над 50 години.Продуктите се препоръчват от лекари специалисти и се продават в аптеки и дрогерии в над 50 държави,включително България.
 От SVR ми предоставиха продуктов каталог и мостри.Продуктовия каталог много ми харесва.Изключително добре направен,чрез него се ориентирах много бързо в предлаганите продукти.Има изчерпателна информация за всяка една от сериите SVR (за каква кожа е предназначен,какво съдържа и още много полезна информация).По тази причина снимките на мострите са върху съответната страница за да може и вие да прочетете какво обещава производителя.
 Първият продукт,който ползвах е PROVEGOL GEL SURGRAS-измиващ гел.Това е и най-голямата мостра от 15ml. Измиващия  гел е безцветен.Има съвсем лек свеж аромат,абсолютно ненатрапчив,а даже за мен приятен.Гела почиства много добре кожата.Нанесох сравнително малко количество върху лицето си(естествено предварително намокрено),разтърках и се получи лека пяна.След изплакване определено усещах кожата си чиста и хидратирана.Бих определила измиващия гел като икономичен,защото от тестер 15ml. имам поне за още няколко измивания.



 SVR  CHRONOLYS 25+ е вторият използван от мен продукт.Използвах мострата на CHRONOLYS cream за през деня,като не използвах други продукти за да придобия по-добра представа.Крема е плътен,но се нанася лесно.Остави кожата ми хидратирана и без лъщене.Крема е некомедонен,което мен ме зарадва.
 Серията,която най-много ми допадна е HYDRALIANE.От тази серия има два вида крем  Légère (за нормална към мазна кожа) и Riche (за суха кожа).HYDRALIANE Légère много ме впечатли.Страхотен крем.Прекрасна текстура.Освежава кожата и я оставя приятно хидратирана и подхранена.Също така крема е дълготраен,след няколко часа усещах кожата си хидратирана и подхранена.Определено HYDRALIANE Légère е много добър крем и си заслужава да го пробвате.


 За мен SVR имат страхотни продукти.Ето линкове на сайта http://www.labo-svr.bg/ и списък на  аптеките където може да намерите прдуктите на SVR http://www.labo-svr.bg/ou-nous-trouver/

Коментари

Популярни публикации