Golden Rose WOW

 Привет от мен.Днес реших да пиша за една моя малка покупка,но за сметка на това много сладурска-Golden Rose WOW.Новите лакчета на Golden Rose са наистина много сладурски и напълно засужават името WOW.Всъщност влязох в козметичния магазин за съвсем друга покупка но видях пълната кошница с прекрасни малки лакчета и просто нямаше как да не си купя поне един.
 Golden Rose WOW имат прекрасни пастелени цветове напълно подходящи за пролетта.Аз се спрях на номер 65 заради брокатени частички.Принципно нямам много лакове с брокат в тях и може би това наклони везните към това лакче.Цвета също е много готин винено червен,точно какъвто на мен ми харесва.

 Размера на лака е бонбонен-6ml.Много ми хареса капачката,която е в цвета на самия лак,това на мен ми улеснява страшно много избора на цвят.Четката е мъничка и все пак много удобна за нанасяне на лака.Дадох за това бонбонче 1.00 лева.
 Golden Rose WOW имат толкова много цветове,че надали ще остана само с този. :) Ако все още не сте си купили един,то бързо се поправете няма да съжалявате. :)


Коментари

Популярни публикации