Ревю:Astor EyeArtist Definer automatic eyeliner

 Привет на всички!Днес искам да се похваля с новото си попълнение в козметичния ми несесер-Astor EyeArtist Definer automatic eyeliner.Продуктът ми е предоставен от parfimo.bg за тест и мнение.Всъщност имах възможност да си избера козметика  и след обстойно разглеждане на сайта реших да си избера продукти,който ще са ми нужни ежедневно.
 Сайтът  на parfimo.bg  е много хубав и предлага огромен набор от декоративна козметика,парфюми ,козметика за слънце и още много и различни продукти.Също така следете и текущите промоции.
 Както всяка дама знае,избора на молив или очна линия ,който да отговаря на очкванията е доста трудна задача.Като цяло аз нямам особено големи изисквания...искам  продукт,който да подчертае очите ми,да се нанася лесно и да не се размазва.И така с голямо нетърпение зачаках пратката си от parfimo.bg ,за да видя дали ще имам нов любимец в подчертаването на очите ми. :)
 След пристигане на пратката веднага пробвах молива.Първо ми направи впечатление опаковката.Капачката се отваря лесно,но при затваряне има щракване,което затваря молива много плътно.За мен това е важно,защото понякога в бързината не затварям продуктите добре.
 Цветът е наситено черен(изключително добре пигментиран).Текстурата е твърда,но и леко кремава.Нанася се много лесно и прави много прецизни линии.Издръжливостта е много добра.С вечерен грим след четвъртия час леко освежих и нанесох малко в краищата на окото .Като цяло мога да споделя само добри впечатления от Astor EyeArtist Definer automatic eyeliner.От няколко дни всеки ден го използвам и мисля,че ще ми остане любимец.
 Също така искам и да изкажа и добрите си впечатления от parfimo.bg.Сайтът им е изключително функционален и лесно може да намериш това,което търсиш.Имат и страхотни промоции.Също така parfimo.bg постоянно допълва своята парфюмна колекция с нови аромати.

                                                              *Продуктът ми е предоставен от PR.Мнението ми за продукта е изградено само на личните ми впечатления!


Коментари

Популярни публикации