РЕВЮ:Golden Rose GEL LOOK TOP COAT

 Привет от мен.Днес моята публикация ще бъде свързана с една неизменна част от красивия маникюр-топ лака.От вече доста дълго време винаги когато си лакирам ноктите поставям топ лак отгоре.За мен най-важната работа на топ лака е максимално дълго време маникюра ми да бъде красив,без напукване и белене,иначе нямам особено големи претенции.
 Последният топ лак,който си взех е на Golden Rose.Избрах си тази марка поради хубавата четка,която на мен си ми е много удобна и също така ме привлече описанието GEL LOOK(много ми стана интересно дали ще има разлика с останалите топ лакове).
 Ползвам Golden Rose GEL LOOK TOP COAT вече доста пъти и съм доволна от него.Консистенцита е много добра и се нанася  лесно.Съхне сравнително бързо и след това маникюра ми има приятен блясък.Маникюра ми издържа пет дни,което за мен си е идеално. :)
 Golden Rose GEL LOOK TOP COAT прави наистина да изглежда,че ноктите ми са с гел.Аз нанасям малко повечко за да придобие маникюра ми този вид.
 Мнението ми за Golden Rose GEL LOOK TOP COAT е положително и бих си го купила пак. :)

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации