Ревю:Козметика за тен Dermacol BioExtrakt

Привет.Днес искам да Ви представя един страхотен слънцезащитен комплект на марката Dermacol.Комплекта съдържа Слънцезащитно мляко SPF20  и Мляко за след слънчеви бани.До сега не бях използвала продукти на тази марка и ми беше доста интересно дали продуктите ще ми допаднат.Продуктите са ми предоставени от parfimo.bg и в сайта аз лично се запознах обстойно с марката Dermacol  и продуктовата им гама(ето и линк http://www.parfimo.bg/kozmetika-dermacol )
 Първо реших да напиша съставките и какво обещава производителя и след това ще изкажа мнението си. :)

  Dermacol Слънцезащитно мляко SPF20
 Активни съставки:
  Бета-каротин: насърчава и удължава тена на кожата
  Пантенол:овлажнява и успокоява.
  Бадемово масло:омекотява.
  Широк спектър UVA и UVB фотостабилни филтри предпазват кожата от слънчевата светлина.
  Водоустойчива текстура.
Слънцезащитно мляко Dermacol е в много удобна и стабилна опаковка (за мен и красива).Най- голямо впечатление ми направи консистенцията.Плътна текстура,която едновременно с това се нанася лесно и попива бързо.След нанасяне кожата ми не лъщи и не е мазна.Аромата е лек и ненатрапчив.

 Dermacol Мляко за след слънчеви бани 
 Активни съставки:
 Пантенол - успокоява и овлажнява.
 Витамин Е - регенерира и лекува.
 Слънчогледово масло - омекотява.
 Мляко за след слънчеви бани Dermacol е с доста течна консистенция,попива бързо и има лек аромат.Кожата ми не лъщи и това много ми харесва.След нанасяне определено усещам кожата си успокоена и овлажнена.

 В закючение мога само да споделя,че съм много доволна от слънцезащитния комплект.Продуктите са качествени и на добра цена(13 лева беше комплекта).Разгледайте козметиката за слънце на parfimo.bg

Коментари

Популярни публикации