Golden Rose WOW 11

 Здравейте.Днес герой в пубикацията ми е отново лак Golden Rose WOW.След покупката на  два страхотни цвята oт тази серия,миналата седмица се сдобих с още един.Този път WOW-че с номер 11.
 Всъщност покупката ми е провокирана от това,че почти изчерпах два лака от Golden Rose Rich Color,номера 05 и 10.В търсена на интересен неутрален цвят разгледах и други марки,но отново се спрях на Golden Rose.



 Golden Rose WOW номер 11 е прекрасен бежов цвят,с лек кафяв подтон.За мен цвета идеално пасва на всяка визия.Консистенцията на лака както винаги е идеална.Купих лака от близкия козметичен магазин за 1 лев.
 Golden Rose WOW разполагат със страхотен набор от пастелни цветове и определено ще намина до козметичния магазин за още един бонбонен лак.

Коментари

  1. http://allmypassions87.blogspot.bg/2015/10/blog-post_13.html?m=1

    ОтговорИзтриване
  2. аз също съм любител на лаковете,а за тези малки шишенца WOW,нямам думи, най- обичам практичните неща!!! Преди малко се сдобих с поредния, който е с брукатени частици,страхотно ревю

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за хубавите думи.Лаковете WOW са си истински попадение,любимци са ми.Иначе си избрала прекрасни есенни цветове :) Моят есенен WOW е този http://blogbyvesi.blogspot.bg/2015/05/golden-rose-wow.html и се доближава доста до номер 55

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации