Ревю:Golden Rose сенки за вежди

 Здравейте!Днес искам да представя на Вашето внимание сенките за вежди на Golden Rose.Изключително съм развълнувана от този пост,защото отдавна не ми се е случвало да подхождам с такъв интерес към продукт.До този момент за подчертаване на веждите си съм използвала молив и до сега не бях използвала сенки за вежди.Може би на това се дължи и голямото ми любопитство към този продукт.
 Сенките за вежди са ново попълнение в асортимента на Golden Rose и още при представянето им имах голям интерес да ги пробвам.Предлагат се в пет нюанса с различни подтонове,което е супер и предлага идеално сливане с всеки тип вежди.Аз си избрах номер 107(това е най-тъмният цвят),защото мойте вежди са тъмни и нямах колебание в избора на цвят.


 Сянката за вежди Golden Rose е в много стабилна кутийка.Текстурата е изкючително лека и се нанася равномерно.Плътността ми допадна най-много,защото с едно нанасяне попълних веждите си идеално. Има и компактен апликатор,който върши добра работа.Аз нанасям сенките с четчицата,която разнася равномерно и при нужда използвам и другата страна на аплокатора,която нанася по-плътно сенките.

 Много съм доволна от новото си полълнение в козметичния ми несесер.Сенките за вежди на Golden Rosе са прекрасни,работи се лесно с тях и резултата е идеален.Цената в онлайн магазина на Golden Rosе е 3.99лв. ето и линк http://goldenshop.bg/index.php?route=product/product&path=64_66&product_id=544   

Коментари

Популярни публикации