Шампоан от Oriflame

 Здравейте!Днес искам да ви представя ревю на един шампоан,за който се каня да пиша от доста дълго време.Шампоана е на Oriflame от серията Milk & Honey Gold (Мед и мляко-Злато).
 Шампоана Milk & Honey Gold е много хубав.Ползвам го за ежедневна употреба,прави косата ми мека и лесна за разресване.Прави много пяна и има приятен аромат.Аромата е автентичен,не се сещам за друг шампоан да има такъв аромат.Прави ми впечатление,че след като се измия с шампоана много лесно си правя прекрасен сешоар и косата ми е обемна и лъскава.


 Шампоана Milk & Honey Gold за мен е добро попадение като покупка.Смятам,че ще се хареса да доста дами защото придава обем и блясък.Купих го за около 5 лева,но както знаете в различните брошури цената варира.Опаковката е много сладка и удобна.Като цяло оставям с добри впечатления от този шампоан.Кажете и Вашето менение ако сте го ползвали. :)

Коментари

  1. На тази серия обожавам течния сапун и овлажняващия крем за душ :)
    Мммм, любими...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и за мен това са едни от най-добрите продукти на Oriflame. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации