Сенки за очи Maybelline COLORAMA

 Здравейте!Искам да се похваля с новото си попълнение в козметичния ми несесер-Сенки за очи Maybelline COLORAMA.
 В последно време си търся лек и неутрален цвят сенки,които да ползвам в ежедневието си.Разглеждах различни палитри,но исках сенките да бъдат компактни и да се събират в несесера ми.Накрая се спрях на единичните сенки на Maybelline.В козметичния магазин имаха много голям избор на цветове и всяка една от секите си имаше тестерче,което много улесни избора ми.Дадох 4.50 лв. за сяната,което за мен е прилична цена.
 Избрах си номер 703-много приятен бежов цвят със съвсем дискретен перлен блясък.Цвета е точно какъвто ми трябва за ежедневен грим.Сянката има много лека текстура и се нанася лесно(апликаторчето с което върви сянката е много удобно).Прави ми впечатление,че не се изтрива ролкова лесно,освежавам грима чак след около 2 или 3 часа.
 Още един плюс е и кутийката,защото до сега не се отворила в чантата ми и ми се струва доста стабилна.
 В заклюение само мога да се похваля с покупката си и бих си взела още цветове.

Коментари

Популярни публикации