Тоалетно мляко Biofresh лимон

 Здравейте!Днес реших да пиша за един почти изразходван продукт от мен,а именно тоалетното мляко на Biofresh.
 Определям това почистващо мляко като много приятно на мирис,икономично и добре премахващо грима.В магазина се спрях на това тоалетно мляко заради свежия аромат и антисептичното действие,обещано от производителя.Купих тоалетното мляко на Biofresh за 1.50 лева и определено влиза в категорията ми изгодни покупки.
 Тоалетното мляко е икономично,с няколко памучни танпона и малко количество от продукта почиствам добре лицето си.Използвам малко повечко от млякото при почистване на спиралата ми.Не ми щипе на кожата ми и не съм забелязала да лъщи лицето ми след нанасяне.
 Ако трябва да обобщя мога да кажа,че тоалетното мляко на Biofresh-Лимон е изгодна покупка. :)

Коментари

Популярни публикации