Идея за маникюр

 Здравейте!Днес искам да ви покажа една много лесна и ефектна идея за маникюр.Всъщност освен лесен маникюра е и доста издръжлив.Оставям с впечателние,че когато по крайщата на ноктите ми има наситен брокат лака не се люпи толкова бързо.
 За направата на този маникюр съм използвала бял лак Pacific и два вида сух брокат.
 Първо нанасям два слоя от белия лак и преди да е изсъхнал напълно с пръсти потупвам отгоре с броката.
 В по-голямата част от нокътната плочка нанасям по-тъмния брокат и съвсем малко отгоре поставих от златистия брокат.Накрая отгоре минавам с топ лак.
 Единствения по-спецялен съвет,който мога да да е да постелете сълфетка под ръката си защото броката се разнася лено и след това намирам по една две светещи точици по лицето ми и по дрехите ми.
 Лака Pacific е номер 02 и мога да кажа,че е доста добър.Сухия брокат си купувам от козметичния магазин,но се намират лесно и в други магазини.
 Е това е моята идея за маникюр. :)

Коментари

  1. Много ми хареса идеята :) Ще се възползвам от нея :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за хубавите думи.Маникюра е и доста издръжлив,може би заради броката,и найстина е много ефектен особено на светлина. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации