Колекция лакове Flormar

 Здравейте,днес искам да ви покажа моята колекция лакове на Flormar.
 Моята колекция е скромна и се състои само от пет лака.Но за сметка на това всичките много ги харесвам и ги използвам доста често.Харесвам лаковете на Flormar  защото се намират изкючително лесно в магазинната мржа и са на абсолютно достъпна цена.По-важното за мен е,че имат много глям избор от седефени и пастелни цветове.Лаковете ми от тази серия са доста издръжливи(около черири дни) и се нанасят много лесно.
 Много харесвам Flormar 344 много приятен бежов сцвят и стои много нежно на ноктите ми.Нанасям два слоя от него,защтото не е изключително покривен.
 Flormar 398 е почти идентичен на Flormar 399,все пак по номерация са един след друг,но си имат разлика.Flormar 398 е прекрасен тъмно син цвят с малки брокатени частички.Този лак ми е от дота време и е на свършване,за това си взех Flormar 399.И него го харесвам,но е по-тъмен и има металически оттенък,а не блестящи частички.Макар и близки номера си имат различия и си харесвам и двата.
 Flormar 417 е много любим май сив цвят.С много добра покривност и два слоя са напълно достатъчни.Почти е на свсършване и независимо от това консистенцията не му се промени.
 Flormar 102 е страхотен сребрист цвят с металически отблясъци.Стои невероятно на дълги нокти и подходящ за парти маникюр.Аз добавям и малко сребрист брокат за още повече блясък.
 Е това е моята малка колекця лакове Flormar.Всичките цветове много хубави и смятам да си купя още един лак от тази серия. :)

Коментари

Популярни публикации