Ароматен спрей от AVON

 Здравейте,днес ще ви покажа една моя малка и сладка продобовка от Avon-ароматен спрей със захаросана слива и ванилия.Като цяло Avon предлагат от години такъв тип спрейчета,но аз до сега никога не съм си копувала.Сдобих се съвем случайно с него и мога да кажа,че съм доволна.
Аромата е доста сладникав и наистина мирише на ванилия.Аз харесвам сладникави миризми и аромата остоваря на очакванията ми.Но за да не е прекалено натрапчив пръскам един път около мен.Като трайност-след час или два вече не го усештам (мисля че трайността му е нормалана за такъв тип продукт).Не съм забелязала да оставя бели следи по дрехите ми.Единственото нещо,което ми напави впечатление е,че в борошурата самата ароматна вода изглежда лилава,а всищност(както се вижта от моята снимка) опаковката и самата вода са безцветни.Това не го намирам като минус,но определено има разлика.Цента на ароматния спрей е около 5 лева.Доволна съм от спрея и си го ползвам редовно.А вашето мнение какво е за този тип спрейове?

Коментари

Популярни публикации