РЕВЮ:Изразходвани спирали

 Здравейте!След почистване на шкафчетата ми намерих няколко спитали,които пазя единствено заради хубавите четки и други които незнам защо пазя :) В днешната публикация решик да покажа спиралите използвани от мен и впечарленията ми.
Ще започна с най-важният критерии,които трябва да притежава една спирала - това е да не се размазва и да не оставя чрно под очите след минимално време.Нямам особени претенции откъм удължаване и гъстота на миглите ми.Харесвам спирали,които просто да подчертаят очите ми без да слепват миглите ми.И така ще започна с най-старата ми сирала и така до последно използваната.
 L'oreal Telescopic Carbon Black
Това е най-старата ми спирала.Когато я купувах беше изключително модерна.Навсякъде имаше реклами и аз нямаше как да не си я купя.Мога да кажа,че си заслужава парите и славата.Миглите ми изглеждат с нея невероятно дълги.Бих казала,че това е една страхота спирала.Четката е страхотна и май и за това я пазя още.
 Maybelline The Falsies Volum Express-
Тази спирала за мен си е любимка.Вписва се идеално в критериите ми за идеална спирала.Обеам,дължина,наситено черна и без да се размазва...какво може да се иска още.Всъщност от нея запоянах да харесвам много спиралите на Maybelline.
 AVON Color Trend Curling
Ами мога кажа за тази спирала,че хич не беше лоша и съм си я използвала до край.Ползвала съм още няколко спорали ColorTrend и за този ценови диапазон си заслужават.
 Oriflame Very Me Fat Lash
Тази спирала я използвах доста дълго време и имам много добри впечатления от нея,но не беше нещо кой знае какво.
 Golden Rose miracle lash
Това е последната ми сиралала и както се забелязва изстрих надписите й от ползване :) Много добра спирала с хубава четчица,удобна за ползване.В началото ми беше прекалено течна но полсе се изсуши малко и стана доста рилична за ползване.Бих си взела отново нея или някоя друга на Golden Rose.




Коментари

Популярни публикации