Успехи и разочарования с депилиращи продукти

 Здравейте!Днес искам да споделя премеждията си с няколко депилиращи продукти.

 Идва пролет и всяка жена иска краката й да са идеално гладки и поради тази причина реших да направя тази статия.Аз имам епилатор на Braun и съм доволна но предпочтиам кола маска.И така нека да обясня откъде започнаха премеждията ми.
 От доста време използвам течната кола маска на Jankar cosmetics.Самата кола маска се казва Sara.Дълго време я ползвах и някак си бях започнала да работя с нея много бързо и ефикасно.НО смениха опаковката и не знам какво направиха с този продукт просто престана да лепи както трябва!Иначе цената й е околко 2 лева и си заслужаваше покупката.Ще си вземе след време и да се надяваме,че кола маската ще си бъде както в старата опаковка.

 Пробвах на същата марка студената кола маска и там резулата беше почти никакъв.

 Следващата ми покупка бяха депилиращи лентички за тяло на Studio profesionali.Ами освен приятния аромат вършат прилична работа.Не съм много очарована от тях и следващия път бих си взела на по-поната и изпитана марка депилиращи лентички.


 След поредния продукт,който не ми хареса си направих домашна кола маска.Няма да споделям рецепта защото просто не се получи както тябва.Сместта се получи доста добре,но не хвана нито едно косъмче.

 И накрая да представя моя епилатор BrAun Silk Epil SoftPerfection 3000: това е моя спасител и е най ефективното нещо което съм ползвала.Не работя с него много бързо,но резултата винаги е много добър.
 Както написах най-доволна съм от епилатора ми.Ако желаете напишете коментар какъв е вашия метод за премахване на косъмчетата. :)

Коментари

Популярни публикации