Rimmel ScandalEyes XX-Treme

 Привет дами.Днес искам да споделя мнението си за спиралата ScandalEyes XX-Treme на Rimmel.Принципно спиралата е от доста време на пазара,но аз чак сега реших да я изпробвам.
 ScandalEyes XX-Treme е с доста наситен черен цвят.Използвам спиралата от месец и съм доста доволна,особено ме впечатли четчицата...Четката е двустранна...с извитата част се постига обема,а с равната страна дължината.Също така  разресва доста прецизно миглите.От производителя обещават ефект изкуствени мигли,аз лично прoбвах и сложих още няколко пласта...получава се ефект уау,но с лек компромис при разделянето на миглите.Спиралата не се рони и без проблем издържа цял ден.Лесно се премахва.

 Закупих ScandalEyes XX-Treme на цена от 8 лева. Спиралата е 12 мл. и ще я ползвам доста дълго време.Доволна съм и бих повторила покупката. :)

Коментари

Популярни публикации