Golden Rose WOW номер 204

 Привет дами.Ако следите блога ми сигурно сте забелязали,че съм голям фен на лаковете WOW на Golden Rose.Най-новото ми бонбонче в колекцията е с номер 204 и се различава от досегашните пастелни тонове.Golden Rose WOW номер 204 е прекрасен брокатен лак,с идеално подбрани цветове на нежните брокатени частички.


 Лака е доста ефектен и смятам,че с него може да направите ноктите си да изглеждат много красиви.Моята идея за маникюр включва WOW-че с номер 06 за основа и един слой от WOW-чето с номер 204.

 Надявам се идеята ми за маникюр да Ви е харесала.С този лак може да се експериментира,аз лично смятам следващия път на използвам бял лак за основа.Както винаги съм доволна от консистенцията и покривността.Споделете снимки ако сте използвали брокатеното WOW-че с номер 204.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации