Nivea:Repair & Targeted Care

 Привет дами!Днес искам да споделя мнението си за шампоана и балсама от серията Repair & Targeted Care на Nivea.Това са най-новите продукти на Nivea и първо ще ви запозная с това,което обещава производителя и след това ще изкажа моето мнение.
 Новите шампоан и балсам NIVEA Repair & Targeted Care са разработени специално за суха и стресирана коса. С интелигентната технология Kera Detect- тя възстановява косата точно там, където е необходимо и осигурява здравина и защита.

 Шампоанът е с перлено бял цвят и нежен аромат.Прави хубава пяна и почиства скалпа отлично.За мен шампоана е подходящ и за ежедневна употреба.


 Балсамът Repair & Targeted Care е бял на цвят и доста гъст,като маска.Съвсем спокойно мога да кажа,че този балсам ме изненада.Балсамът е от прдуктите,които още с нанасянето усещаш разликаНанасям по цялата дължина на косата,сравнително малко количесто и изчаквам около 5 минути да подейства и след това изплаквам обилно с хладка вода.Косата ми се разресва лесно и забелязвам,че при изсушаването бързо я оформям.Тя изгледжа здрава, бляскава и подхранена.Лично аз усещам косата си по-здрава и обемана.

 Продуктите Repair & Targeted Care на Nivea са в нова,доста удобна,опаковка.За мен те са навероятни и могат да се сравняват с професионални продукти за коса.Цената им е общо около 12 лева за шампоана и балсама.Ако сте ползвали серията моля кажете ми мнението си...Целувки от мен.

Коментари

Популярни публикации