Маникюр и грим с продукти на Golden Rose

 Привет красавици!Ако следите блога ми,сте забелязали,че в последните месеци се влюбих в няколко продукта на марката Golden Rose.Съвсем изчерпателно съм изказала мнението си,но реших днес да Ви покажа как изглежда моята ежедневна визия с продуктите на Golden Rose.
 Първо винаги започвам е оформянe и попълване на веждите със сенките за вежди на Golden Rose.Четката е много прецизна и бързо постигам желания резултат.

 След това нанасям от матови сенки с номер 202.
  Накрая нанасям спирала Спирала за Обем и Удължаване 2 в 1.Това е единственият продукт за който не съм писала ревю.Спиралата я ползвам от доста време и  все така запази качествата си.Честно казано даже ме учуди добрият й ефект.Прави миглите плътни и ги удължава.Най-хубавото за тази спирала е,че не се размазва и рони.
 За маникюра си използвам доста често лаковете WOW.Сега съм се лакирала с номер 92.
 Надявам се пубилкацията ми да ви хареса.Направих снимки и вечерта за да видите как изгледа гримът ми след часове.Ето и резултатът:

Коментари

Популярни публикации