Евтерпа:Балсам за ръце и тяло с масло от жожоба

 Здравейте дами.Споменавала съм в блога,че за мен хидратацията на кожата ми е много важна и днес сигурно няма да ви изненадам като ви представя отново балсам за тяло.Този път реших да пробвам продукт за тяло на Евтерпа.
 Балсамчето за ръце и тяло на Евтерпа съдържа масло от жожоба,витамини Е, F и С.Опаковката е 180ml. и е много симпатична.Много ми допадна,че балсама е с помпичка...за мен това винаги е по-удобния вариант.
 Балсамът е доста плътен и въпреки това се нанася лесно и попива бързо.След като се намажа, веднага си обличам дрехи и не оставя следи.Аромата е приятен...аз харесвам сладникавите аромати и ако е малко по-сладникав аромата ще ми допадне повече.Прави кожата много мека и за напукани пети и ръце е идеален.Аз го използвам и за кожичките около ноктите. :)

Коментари

Популярни публикации