Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick

 Привет дами.Днес искам да Ви представя любимото си червило през последните месеци,става дума за Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick.Golden Rose ме изненадаха с това прекрасно допълнение в продуктовата им гама.

 Новото Стик Червило Звезден Блясък има слънцезащитен фактор 25,също така съдържа масло от арган и Витамин Е за дълбоко хидратиране.Цветовата гама се състои от 32 нюанса.
 Аз се спрях на номер 01.Искам първо да похваля гилзата на червилото. Изключително стилна визия,освен това и доста стабилна.При носене в чантата ми до сега не се е отваряло.
 Червилото се нанася и изключително лесно.Самият цвят 01 е средно между розово и прасковено.Ако нaнеса един лек слой изглежда повече като балсам с цвят.При по-детайлно нанасяне устните ми имат плътен цвят със страхотен блясък.Това е единственото червило,което нанасям без предварително да сложа гланц.Аз имам доста сухи устни и съм изключително очарована от хидратиращият ефект на червилото.

 Препоръчвам Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick на всички дами.Черилото е качествено с прекрасен цвят и хидратация, която много малко червила притежават.Ето и линк към сайта,където може да разгледате всички цветове http://goldenshop.bg/index.php?route=product/product&path=68_69&product_id=590

Коментари

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации