Joanna КЕРАТИН ЛОСИОН-СПРЕЙ

 Здравейте дами.Днес искам да Ви представя един много интересен продукт.Става дума за лосион-спрей за суха и увредена коса с кератин без отмиване на полската марка Joanna.До този момент не бях ползвала  подобен продукт и като цяло ми беше много интересно да го пробвам.
 Продуктът е предназначен да възстановява сухата, увредена и изтощена коса.Съдържа иновативен кератинов комплекс, който разпознава най-увредените места на повърхността на косъма, за да го укрепи и допълни загубите от кератин.
 Използвам лосиона повече от месец.Нанасям го както е упоменато на стикера...пръскам лосиона на влажна или леко подсушена коса, сресвам косата и след това не изплаквам.Моята коса е дълга и използвам 6 или 7 помпички,като се съсредоточавам в краищата на косата.Прави ми впечатление,че откакто използвам този продукт косата ми се оформя по-лесно докато си правя сешоар.Като краен резултат косата ми е по-бляскава и жизнена.За мен лосиона-спрей на полската марка Joanna е полезен за постигане на красив вид на косата в домашни условия.
  Ето и линк към продукта http://www.pol-cosmetic.com/kosa/keratin/keratin-losion-sprej Ако се нуждаете от други продукти разгледайте и самия сайт на Pol-cosmetic / Полска козметика Той предлага козметични изкушения на утвърдени полски марки и определено има много интересни продукти.Аз лично разбрах за Pol-cosmetic / Полска козметика от фейсбук...ето и линк към страницата им https://www.facebook.com/Pol-cosmetic-%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0-131256823581336/

Коментари

Популярни публикации