Крем за ръце Evterpa

 Привет.В днешната публикация искам да Ви представя крема за ръце,който ползвам в момента.Ако  следите блога ми сигурно сте забелязали,че съм доста доволна от продуктите на Evterpa,точно поради тази причина реших да заложа отново на тази марка при избора си на нов крем за ръце.

 Кремът за ръце на Evterpa е предназначен за суха кожа и е с подхранващо действие.Съдържа бадемово масло и колаген.Самият крем не е мазен,има приятна консистенция и попива бързо.Ръцете ми изглеждат видимо подхранени.Кремчето има и приятен аромат,не е натрапчив и се усеща при нанасянето много нежно върху ръцете.Аз лично най-много усещам аромата на бадемовото масло.Много ми допада и свежият флорален мотив на опаковката.Купих крема за 1.30 лева.

 При посещението на сайта на Evterpa забелявах,че в новата партида са добавили розова вода в състава на крема.Определено ще си купя отново от този продукт,защото е идеалнен за сухата ми кожа. :) Ето и линк ако Ви се разглежда http://evterpa.eu/krem-za-ratce-podhranvasht-za-suha-koja-549.html :)

Коментари

Популярни публикации