Ревю:Паста за зъби Astera RE-WHITE NOW

 Здравейте.Всяка дама знае,че красивата усмивка е задължителна и по тази причина реших да направя едно ревю на тази тема.Пастата за зъби на Арома определено ме впечатли и реших да я представя на вашето внимание.
 Astera RE-WHITE NOW за мен е комплексна паста за зъби.Много ми харесва,че няма прекалено натрапчив аромат и вкус.Пастата има свеж и приятен аромат.Купих пастата с цел поне малко да избеля зъбите си,без да навредя на венците и емайла си.Ползвам  Astera RE-WHITE NOW един месец и зъбите ми са с един тон по-бели.Освен това иделано почиства зъбите и оставя свеж дъх.

 Astera RE-WHITE NOW определено ми е фаворит.Ще продължа да я използвам защото се грижи идеално за зъбите ми,без да  вреди.Резултатите от пастата са видими и много приятни..Astera RE-WHITE NOW  има още две разновидности...BRILLIANT и SENSITIVE.Поставила съм линкове за да разгледате ако желаета подробно състава.Надявам се да съм била полезна и Ви пожелавам да се усмихвате повече :)


Коментари

Популярни публикации