Ревю:Essence The Gel №27 Don't Be Shy!

 Здравейте дами.Представям на Вашето внимание един страхотен и свеж лак на марката Essence,от серията The Gel, с номер 27.Лака си има освен номер и страхотно име: Don't Be Shy!Принципно предпочитам неутрални цветове за маникюра си ,но този път реших да експериментирам и се спрях на този прекрасен зелен цвят!
 От Essence предлагат система за гел маникюр само в три лесни стъпки,без използването на лампа.Стъпките са База+Лак+Топ Лак.Цялата концепция ми допадна много и реших да проверя дали ще ми хареса лака преди да купя база и топ лак.
 Лака Essence The Gel №27 Don't Be Shy!ми допадна още при първото нанасяне.Облата четка прави нанасянето супер лесно!Два слоя са напълно достатъчни за перфектен цвят.Лака съхне сравнително бързо и издържа почти цяла седмица.
 Свежият цвят ме провокира да добавя и декорация!Използвах ваденки,които се продават във всеки козметичен магазин.Избрах ваденките да са в черен цвят,за да отива маникюра ми на повече дрехи.Надявам се идеята ми за маникюр да Ви е харесала.А на лака давам оценка 6+

Коментари

  1. Отговори
    1. Да много готин цвят и с него се правят много лесно декорации,особено точици и цветя. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации